Welkom op mijn reisblog!

26 februari 2013 - Helmond, Nederland

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    26 februari 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Stanny&Fritz:
    22 maart 2013
    Nou... Dappere Dodo's van De Hilt... het komt steeds dichterbij en het wordt steeds spannender. Jullie komen bijna naar Mongolië. Wij zijn al aan het aftellen. Over 25 dagen staan wij op het Djengis Khaan vliegveld in Ulaanbaatar om jullie op te halen. Na een dikke knuffel gaan we naar het Lotus guest house om jullie bij te laten komen van de vlucht. Vervolgens gaan we er een te gekke tijd van maken! In Gachuurt bij het Lotus Children's Center met de kinderen, maar ook in Ulaanbaatar en omstreken. Jullie zijn goed aan het voorbereiden, dat horen wij niet alleen van jullie via skype, maar ook van Willemien en Nicole. Tot snel! Groetjes en dikke zoenen, Stanny en Fritz
  3. Liliane van dappere dodo's:
    28 maart 2013
    Spannend hoor! Ook Natalie en Frank van Dappere Dodo's zijn heel benieuwd hoe het bij jullie zal zijn. Hebben jullie op de website van Dappere Dodo's al gezien dat we een pagina hebben aangemaakt met links naar alle nieuwsberichten:
    ? Groeten namens alle mederwerkers van Dappere Dodo's, Liliane
  4. Liliane van dappere dodo's:
    5 april 2013
    Nog een keer de goede link naar de website: http://www.dappere-dodos.nl/mongolie

groetjes
    Liliane
  5. Hélène Corbijn-Boetzkes:
    11 april 2013
    Dappere Dodos van De Hilt ik draag jullie een warm hart toe.
    Geniet er met volle teugen van.
    Hélène
  6. Marco:
    12 april 2013
    Ha Mongolië gangers nog een spannend weekend en is het zover, de reis van jullie leven kan dan beginnen. Ik hoop dat jullie allen er iets van leren,maar vooral ook van gaan genieten. Deze reis zullen jullie nooit gaan vergeten. Kijk goed uit voor de onbekende dingen daar. Vol spanning wacht ik op de eerste blog die gaat komen en jullie ervaring kan delen met anderen. Tevens wil ik de stichting dappere dodo's hartelijke bedanken dat ze dit mogenlijk hebben gemaakt voor deze speciale groep jongeren. Ook Nathalie en Frank maak er iets moois van.
    Willemien, Nicole, Stanny en Frits thnx dat jullie deze verantwoordelijkheid op jullie nemen, sucses de komende 2 weken. Grtjs Marco en Diana de Boon xxx
  7. Stanny&Fritz:
    14 april 2013
    Ha die Dappere Dodo's van De Hilt.
    Ja... het is bijna zover. Nog 1 nachtje slapen en de reis begint. Voor ons nog 2 nachtjes slapen en we halen jullie op. Helemaal te gek. Nu zitten we in het Lotus Guest House. Alles is voorbereid, schoon en netjes. Dus... komen maar! Wij zijn er klaar voor! Op onze reislogger hebben we alvast wat filmpjes gezet van het Lotus Guest House. Nu is het mogelijk om alvast te kijken naar bewegend beeld materiaal van de plek waar jullie komen te slapen. Het is ook voor jullie ouders misschien wel leuk om te zien. Nou... tot dinsdag 16 april in Ulaanbaatar - Mongolië.
    Een goede reis en vlucht! Groetjes en zoenen,
    XXXSTANNY&FRITZXXX